.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوم خرداد گنجينه افتخارات كشور است

جانشين سپاه كربلاي مازندران گفت: سوم خرداد گنجينه افتخارات كشور است و بايد به عنوان يادگار براي نسل‌ها باقي بماند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، علي‌اكبر گرمه‌اي در مراسم گراميداشت سوم خرداد‌ اظهار داشت: تحقق شكست دشمن در فتح خرمشهر به دست آمد، چرا كه دشمن در اين نبرد آخرين امكانات و تاكتيك‌هاي جنگي زمان را به همراه خود داشت.
وي افزود: براي به بار نشستن اين پيروزي، خون‌هاي زيادي ريخته شد و ما امروز وظيفه داريم درس‌هاي دفاع مقدس، ايثار و مقاومت را با زنده نگه داشتن ياد شهدا و پاسداري از ارزش‌ها فراهم كنيم.
گرمه‌اي تمام لحظه‌هاي سوم خرداد سال 61 را نشان‌دهنده اوج همبستگي و اقتدار ايران در برابر استكبار دانست و بيان داشت: سوم خرداد يادآور جانفشاني كساني است كه براي دفاع از آرمان‌ها ايستادگي كردند.
وي ساختن فيلم‌ها و نوشتن خاطرات دفاع مقدس را نمايش ايستادگي عنوان كرد و گفت: اگر فيلم اخراجي‌ها پرفروش‌ترين فيلم سال شد، فقط به خاطر اين است كه گوشه‌اي از دفاع مقدس را به نمايش گذاشته است.
جانشين سپاه كربلاي مازندران افزود: كتاب خاطرات دفاع مقدس رزمندگان ما هم اكنون به زبان چيني ترجمه و مورد استقبال قرار گرفت.
وي با اشاره در پيش بودن انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: حضور در انتخابات تجلي ارزش‌هاي دفاع مقدس است كه پيروزي هميشگي انقلاب اسلامي را به اثبات مي‌رساند كه انتخاب اصلح براي برنامه‌هاي چهار سال آينده كشور و اقتدار نسل‌هاي آينده را تضمين مي‌كند.
مدير آموزش و پرورش ناحيه دو ساري نيز در اين مراسم گفت: آزادي خرمشهر نماد پايداري، جوانمردي، رشادت، غيرت و وطن دوستي جوانان كشور است.
فيض‌الله عابديني بهترين نوع تجليل از حماسه‌سازان خرمشهر را تربيت نسل دين‌باور و وطن‌دوست عنوان كرد و اظهار داشت: وجود اين جوانان كشور را بيمه مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.